Det avholdes årsmøte på Folkenborg Museum mandag 23. februar kl. 19.00.  Denne kvelden vil Anita Zezanski vise hvordan man kan fermetere grønnsaker og lage vannkefir.  Hun vil også fortelle litt om bruken av Bokashi som jordforbedring.  Som vanlig vil det bli servering og salg av lodd.