Ingen er vel mer interessert i det som vokser og gror enn barna. Dette ønsker vi i hagelaget å ta mer tak i , så nå får alle barn et tilbud om sin egen sådag. Dette skal skje i Randi ogTore Sandvik sin hage i Amtmann Letsgate 22. 

Vi planlegger å så tre sorter frø.:

Gulerot, solsikker og sukkererter. Det blir altså to ting som med tid og stunder kan spises, og en av de høyeste sommerblomstene vi har. Jord, frø og potter trenger dere ikke å ta med, men en tom melkekartong til gulerøttene er det fint om dere har med.

Når vi har sådd ferdig, blir det boller og saft til barna, og kaffe/te til de voksne. Alle barna må nemlig ha med en voksen denne dagen som er der hele tiden. I Amtmann Lethsgate; der vi holder til, er det ikke lov å parkere, så hvis dere må kjøre, går det greitt å parkere f.eks. ved Idrettens hus, eller i parkeringstunellen.

Det er begrenset plass på dette arrangementet, så den som ønsker å være med, må melde seg på ved hjelp av påmeldingsskjema som blir lagt ut på Hagelagets Facebook-sider.

                                    SÅDAG